Mijn eerste reis - Reisverslagen van Auke De Bruin - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Auke De Bruin - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Vanaf 0815 vertrokken voor 28 dagen naar suriname samen met Niela. Bij het station afgezet door de jongste dochtet.Na alle goede raadgevingen aan de thuidblijvers vertrokken naar schiphol, met een overstap in amersfoort met een paar minuten vertraging op schiphol aangekomen. De info bij Abn gaf aan dat je op schiphol surinaamse dollars kon koprn. Niet dus, dan maat extra euries gepint. Nog een slot voor de koffer gekocht en na sightseeing op schiphol de balie gevonden en binnen tien minuten de boardingpas in bezit. Gelukkig online ingechect, scheelt heel wat tijd. Wachten tot de gate opengaat en tussentijd de koffie aan een smaaktest onderwerpen.p

Recente Reisverslagen:

Auke

Na het pieterpad bijna af te hebben nu op weg naar suriname.

Actief sinds 02 Okt. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 304

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

02 Oktober 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

18 September 2016 - 16 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: